Skip to content

Αποσφαλμάτωση

Μερικές φορές, η δημιουργία μιας παραγγελίας Wolt Drive μπορεί να προκαλέσει ένα απροσδόκητο σφάλμα. Αυτός ο οδηγός θα σας δώσει μερικές συμβουλές για την αποσφαλμάτωση του Wolt Drive για το WooCommerce σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά.

Για σφάλματα ή άλλες δυσκολίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε την υποστήριξη στο [email protected].

Λίστα ελέγχου

Αν έχετε αντιμετωπίσει προβλήματα, βεβαιωθείτε ότι έχετε ακολουθήσει την ακόλουθη λίστα ελέγχου.

  1. Το πρόσθετο είναι ενημερωμένο.
    • Ο μηχανισμός αυτόματης ενημέρωσης του πρόσθετου είναι απενεργοποιημένος σε περίπτωση που η συνδρομή σας έχει λήξει.
  2. Οι ρυθμίσεις Merchant ID και Περιβάλλον είναι σωστές.
    • Ένα ID περιβάλλοντος παραγωγής λειτουργεί μόνο σε ρύθμιση περιβάλλοντος Παραγωγής, και αντίστοιχα στο περιβάλλον Ανάπτυξης.
  3. Ο αριθμός τηλεφώνου και το email υποστήριξης είναι έγκυρα.
    • To Wolt Drive απορρίπτει τις άκυρες πληροφορίες υποστήριξης.
  4. Το Webhook έχει ρυθμιστεί.
    • Στη σελίδα ρυθμίσεων θα πρέπει να εμφανιστεί το μήνυμα «Webhook is setup».
    • Εάν αλλάξει το περιβάλλον σας ή αλλάξει η διεύθυνση URL του ιστότοπού σας, ΠΡΕΠΕΙ να δημιουργήσετε εκ νέου το Webhook.
    • Μπορείτε πάντα να δημιουργήσετε εκ νέου το Webhook κάνοντας κλικ στο «Recreate webhook» στη σελίδα ρυθμίσεων.
  5. Η Διεύθυνση χώρου της μεθόδου αποστολής σας είναι πλήρης και σωστή.
    • Η διεύθυνση του τόπου διεξαγωγής σας είναι σημαντική, διότι είναι η διεύθυνση στην οποία o Courier της Wolt θα παραλάβει τις παραγγελίες που έγιναν με τη τη μέθοδο αποστολής.
    • Ένα παράδειγμα μιας πλήρους διεύθυνσης είναι η εξής: Η διεύθυνση αποστολής είναι η εξής: Μιχαλακοπούλου 80 11528 Αθήνα

Σημειώσεις παραγγελίας

Σε περίπτωση που δημιουργήθηκε μια παραγγελία WooCommerce με τη μέθοδο αποστολής Wolt Drive, αλλά η δημιουργία της παραγγελίας Wolt Drive απέτυχε, θα εμφανιστεί μια σημείωση παραγγελίας μέσα στις λεπτομέρειες της παραγγελίας. Η σημείωση θα αναφέρει τι είδους σφάλμα συνέβη, για παράδειγμα αν ο αριθμός τηλεφώνου του πελάτη ήταν λανθασμένος.

An example error shown on the Order Notes widget.

Το Wolt Drive για το WooCommerce σας επιτρέπει να δημιουργήσετε αργότερα χειροκίνητα την παραγγελία Wolt Drive, αφού διορθωθεί το σφάλμα.

Προγραμματισμένες Ενέργειες

Όλες οι παραγγελίες Wolt Drive προγραμματίζονται στο παρασκήνιο για να εκτελεστούν το συντομότερο δυνατό. Σε περίπτωση που η ουρά των προγραμματισμένων ενεργειών είναι γεμάτη ή δεν λειτουργεί σωστά, η δημιουργία της παραγγελίας Wolt Drive ενδέχεται να καθυστερήσει σημαντικά.

Μπορείτε να δείτε τις προγραμματισμένες ενέργειες στην τοποθεσία WooCommerce > Κατάσταση > Προγραμματισμένες ενέργειες. Οι εκκρεμείς προγραμματισμένες ενέργειες βρίσκονται κάτω από την καρτέλα Σε αναμονή. Οι ενέργειες Wolt Drive έχουν το πρόθεμα woltdrive_.

An example list of scheduled actions

Εάν υπάρχουν ενέργειες του Wolt Drive σε εκκρεμότητα για μεγάλο χρονικό διάστημα, αυτό σημαίνει ότι οι προγραμματισμένες ενέργειές σας δεν μπορούν να εκτελεστούν.

Προβολή των αρχείων καταγραφής (Log files)

Το Wolt Drive for WooCommerce δημιουργεί αρχεία καταγραφής για πολλές από τις ενέργειές του. Το αρχείο καταγραφής βρίσκεται στο: WooCommerce > Κατάσταση > Αρχεία Καταγραφής. Τα αρχεία καταγραφής ονομάζονται ως wolt-drive.

An example list of logs

Τα αρχεία καταγραφής εναλλάσσονται καθημερινά. Στη σελίδα εμφανίζεται η ημερομηνία δημιουργίας του αρχείου καταγραφής. Κάνοντας κλικ στο αρχείο καταγραφής wolt-drive θα εμφανιστεί σε κάθε γραμμή η ημερομηνία και η ενέργεια που εκτελέστηκε.